úterý 1. prosince 2015

CHRISTMAS : 1# MOVIE

Lásky je tu decembéééér! Môj najobľúbenejší mesiac,za pár dni /len 23 haha/ tu máme štedrý deň. To je úplne super. Vzhľadom na to že mi v poslednej dobe svojou aktivitou robíte radosť budem sa vás snažiť obdarovať, či už GA ktorá bude v blízkej dobe alebo v podobe príspevkov. Posnažím sa každý deň/každý druhý pridať príspevky na takúto Vianočno-Zimnú tému, dnes to budú moje Tipy na vianočne filmy či rozprávky,. :)
 Medzi klasické rozprávky a filmy u nás určite patrí : 
  • Mrázik
  • Tri oriešky pre Popolušku 
  • S tebou ma baví svet
  •  Perinbaba
  • Pyšná princezná
  • Princezná so zlatou hviezdou na čele
  • Pelišky 
  • Byl jednou jeden král 




Medzi rozprávky a filmy ktoré nemajú vianočnú tématiku ale vidíme ich na obrazovke práve v období Vianoc sú :  
  • Charlie a továreň na čokoládu
  • Princezná ze mlejna
  • kučeravá sue
  • doba ľadová 




Moje naj:  

  • Sám Doma 1,2.
  • 12 vianočných psíkov
  • polárny expres 
  • Vianočné zvončeky
  • Vianočná koleda
  • Gremlins 
  • Shrekové prvé vianoce
  • christmas, cartoon, and disney image

8 komentářů:

  1. Skvělé tipy :) Skoro polovina jsem překvapivě neznala :D takže už se těším jak se na ně kouknu :)

    http://ilyfuhull.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to ma teší, všetky sú super :) ďakujem <3

      Vymazat
  2. Super článek :) Tak nějak přemýšlím, co je Perinbaba u nás (jestli u nás vůbec je) :D

    DENYII

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vďaka! :))) Heh,určite je, možnože sa u vás táto rozprávka nazýva inak :) :)

      Vymazat
  3. Sám doma je klasika. A pak teda ještě Shrek . :-D

    OdpovědětVymazat

Štítky