čtvrtek 10. prosince 2015

♥♥ Christmas ♥♥

Lalalalala, Vítam Vás pri novom príspevku, po roku a pol (!!) to bude Tag! Vianočný tag :)
Ja osobne sa moc na Vianoce teším, kto by nie,že? :) Tak poďme na to!




1.Kedy si sa začala tešiť na Vianoce?
úprimne? Niekedy v Auguste. . Ach tá moja závislosť na vianočnej atmosfére. . 
ľudia si užívali leto,slniečko,vodu ja nie, ja som pozerala sám doma a písala vianočný zoznám.. :D :D 


2.Máš adventný kalendár? 
Ja neverím že mám! Každoročne ich mám aj päť, pretože ich vyjem na jeden raz a teraz si pekne otváram každý deň jedno políčko (potlesk ! :D ) 


3.Aké sú tvoje obľúbené Vianočné filmy? 
Ak mám povedať top 3 tak je : Sám doma,12 vianočných psíkov
a 3 oriešky pre Popolušku 


4.Máš nejaké vtipné vianočné príhody? 
Myslím že nie :) :) 


5.Aký je tvoj typický vianočný deň? 
Vstávam skoro ráno pretože milujem vianočné rozprávky a Vianoce sú jediné dni v roku kedy pozerám televízor  (Teda ešte v máji cez majstrovstvá v hokeji,ale to tu nebudeme riešiť :D )
Zapnem teda rozprávky, papám vianočku, ticho celý deň nadávam na tie krásne vône čo idú s kuchyne a ja ich nemôžem mať :X :D Potom idem na chvíľu von a vrátim sa domov,kde sa prichystám ,prezlečiem do šiat,spravím si vlny upravím makeup a idem papať. Potom rozbalím darčeky a idem do večera pozerať tie naše vianočné klasiky a podľa počasia idem do kostola :)



6.Čo večeriate na Vianoce?
Hmmm ,mňami :D 
Začíname oplátkou ,hah,potom nasleduje kapustnica ktorú milujem úplne takže sa jej prejem totálne že už nič do seba nezmestím (Ale inú ako maminu nezjem, lebo mi nechutí) Potom Šalát , mama jedáva aj kapra,ale ja toto moc nemusím preto radšej samotný :D 

7.Máte vianočné tradície? 
Nie nemáme :)


8.Aké sú tvoje obľúbené pesničky? 
Ich je neúrekom, ja ich milujem a počúvam ich stále, ale od minulého roku
kde sme vystúpovali s našou 9-táckou triedou na jedličke som sa šialene zamilovala do pesničky
s názvom vianočný zázrak ♥ 
Potom obľubujem šťastné a veselé,každý deň budú vraj vianoce ♥ 


9.Aký naj darček si dostala?
psa a notebook :)


10.Umelý alebo živý stromček? 
Nepamätám si že by sme mali živý,ale určite by som ho chcela vyskúšať,ale aj tak poviem umelý :D 
beautiful, christmas, and gif image

6 komentářů:

Štítky