čtvrtek 31. prosince 2015

Goodbye 2015

Veľa vzostupov,veľa pádov.
Veľa začiatkov,veľa koncov.
Veľa skúseností, veľa prínosu.

Aj týmito slovami by sa dal opísať môj rok 2015.Tento rok bol pre mňa jeden z tých na ktorý nikdy nezabudnem. Práve v tomto roku sa v mojom živote odohrali tie najväčšie zmeny.Či už myslím sťahovanie, nových ľudí vo svojom živote alebo strednú školu ,všetky tieto veci sa vo mne mnoho zmenili, veľa priateľstiev sa upevnilo no väčšina skončila.Či chcem,alebo nechcem musím sa priznať že to bol pre mňa prospešný rok, hlavne čo sa týka môjho správania, vo veľa veciach som zostala vyspelejšia, prestala som urýchlene reagovať a ľuďom niečo dokazovať, začala som sa viac zaujímať o seba samú ako iných pretože treba sa zlepšovať hlavne sám na sebe. Boli to obrovské zmeny a ja som za ne rada.Keď sa pozerám na seba v dobe letných prázdnin ,vidím v sebe ešte dieťa, viem že je to priskoro hovoriť ale SŠ a hlavne druhá polovica roka ma zmenila v lepšiu osobu, dospelejšiu  .Som rada za každý pád aj za každý posun vpred, za každú chybu ktorú som urobila,lebo len to nás posúva ďalej. 
Týmto sa ja lúčim. 
Oslávte nový rok ako sa patrí, neopite sa moc,hah a ľúbim Vás :* 
Šťastný nový rok 2016! ♥

8 komentářů:

  1. Krásne fotky, milujem tvoje články! :)

    btw. pozývam ťa na môj blog, kde prebieha novoročná súťaž :)
    GIVEAWAY U MŇA NA BLOGU | PARFÉM CHLOÉ

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. O môj bože..ďakujem,ďakujem,ďakujem. Asi pol hodinu sa tu roztápam nad tvojím komentárom :3 :))
      ♥ Ešte raz ďakujem :3 :))

      Vymazat
  2. stastny novy rok:)

    PS: Zvu te na svoji giveaway a budu rada kdyz se prihlasis:)
    Bridge of Memories

    OdpovědětVymazat
  3. Super fotky ! :) A šťastný nový rok aj tebe :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat

Štítky