úterý 5. ledna 2016

2016 - BEAUTY Wishlist ♥


Čím iným začať ako nejakým wishlistom ,že? Ja vám pre tento krát ukážem svoj kozmetický wishlist do tohoto roku a na konci roka sa Vám pokúsim urobiť príspevok o všetkých mojich wislistoch a veciach ktoré som si splnila . Tiež Vám chcem zaželať do nového roku veľa zdravia,šťastia lásky,úspechov,verných priateľov,nezabudnuteľných zážitkov,a úspechov čo sa blogu a youtube týka (ak sú tu nejaké blogerky či vlogerky) ♥V priebehu týždňa by som mala pridať príspevok o svojom obočí,snáď sa vám bude páčiť. Ale teraz dosť rečí a poďme sa na to pozrieť!

1.Púder od značky Chanel
2.Štetce na make up 
3.Linky od Benefitu
4.Make up for ever
5.Rúž od mac-u -(matný)
6.NARS - make up
7.Bobbi Brown - paletka očných tieňov 

11 komentářů:

  1. Já mám podobný wishlist, akorát jsem si ho objednala z dermacolu, chanel a podobné značky nechám na později ^^
    http://prikrylovatereza.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ja tiež budem asi popozerať lacnejšie verzie heh ,nerobím predsa,som len na sš v 1.r. a nebudem mamu oberať o tak veľké peniaze :3 :D

      Vymazat
  2. Na nějaké štětce se taky letos chystám, chci zkusit štětce od Zoevy..;) Paletka Bobbi Brown je nádherná:)

    http://kate-trends.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aj ja tu značku zvažujem , no ešte neviem pri čom skončím,s tým sa dá len súhlasiť :)

      Vymazat
  3. Jéé super wihslist ! Ja by som si chcela kúpiť chanel púder, pretože je vraj veľmi dobrý ! :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ďakujem krásne ♥ hej aj ja ho vidím takmer u každej blogerky či youtuberky a keďže sa mi páči to ako vyzerá a ako ho ospevujú ,skúsim ho ,aj keď tá cena, ehm no :D

      Vymazat
  4. Tento wishlist sa ti naozaj podaril. Máš tam všetko, čo krásna žena aj má mať a tie štetčeky sú bohovské :)

    Pozývam teba aj tvojich čitateľov na moju extra MEGA GIVEAWAY (4 súťaže v 1) v ktorej si môžeš zasúťažiť o poukážky ale aj o viac ako 40 pruduktov z kozmetiky, knihy či šperky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ďakujem ti za milý komentár xoxo <3

      Vymazat
  5. Krásný wish list, já mívám problém že než abych počkala a našetřila na něco pořádného tak furt nakupuju takové ty drogerkové produkty, prostě neodolám no :/

    OdpovědětVymazat

Štítky