sobota 9. ledna 2016

INSTADIARY

Krásnu sobotu Vám prajem! :)
Dnes mám pre vás pripravený svoj obľúbený post -INSTADIARY 
Ja tento typ príspevkov mám najradšej,čo vy?:) 
Toto bude posledný príspevok v ktorom sa nájdu ešte nejaké vianočné fotky, dúfam že sa Vám bude páčiť a že ma potešíte nejakým milým komentárom. 
Chcem Vás požiadať aby ste mi dole do komentárov napísali či by Vás opäť potešili kozmetické recenzie ♥


 Ja milujem navštevovať kaviarne ,najmä pred Vianocami, vydržala by som
tam sedieť aj celý deň.haha. Tá vianočná výzdoba,vianočné nápoje a podobné veci
mi vždy vyčaria úsmev na tvári . Toto bolo fotené 4.decembra keď sa u nás v meste slávil Mikuláš. 
Horúce kakao,vianočné koledy,najlepšia kamarátka ♥Ach raj na zemi :)


Milujem piecť vianočné medovníčky ♥


1.Poznáte ten pocit keď ste po nákupoch s kamarátkou na mizine? 
Ja veľmi dobre! :D 
2.Vôbec netuším ako sa ten drink volal, len si pamätám si v tom bolo cítiť mentolovú chuť a s kamarátkou sme ho nazvali rozmixovaný Shrek (:DDD)
3.Ak som sa do niečoho zaľúbila za posledné mesiace,bola to táto úžasná čokoládová pena,mňam! 
4.Fotky v zrkadle,poznááme to všetci :D


 Bez selfičiek to proste nejde,nejde,nejde! :DD


Tu vidíte ten rozdiel keď nemám a keď mám make up,celkom zmena.
Musím sa priznať že nerada bez neho chodím lebo mám problematickú pleť, čo mi moc na sebavedomí nepridáva..  .


Len mi nehovorte,že vy by ste pizzu od maminky nepapali stále :)) 


Vianocéééééé ♥♥♥


Mám pre Vás tip na úžasné fotky!!

Podľa mňa vyzerajú úžasne, ja už ich mám po stene nalepené ♥
Môžete si ich dať spraviť na tejto stránke.


Týmto sa ja s vami lúčim,prajem Vám pekný deň.
Ahojte :) 

10 komentářů:

Štítky