čtvrtek 14. ledna 2016

Moje obľúbené youtuberky 3.časť

Ahojte.Prichádzam z 3.časťou o mojich obľúbených youtuberkách. Dúfam že sa Vám príspevok bude páčiť , tu je odkaz na prvú časť :Prvá časť
A tu je odkaz na druhú časť : Druhá časť

ALEXA MAE
Táto veselá blondínka je veľmi sympatická.Páči sa mi jej tvorba
jej videá mi prídu veselé,plné farieb a podobne.
Určite stojí za pozretie :) 




HANNETON MONDE
Patrí k mojim obľúbeným českým youtuberkam,milujem jej nákupové
videá ♥






LETTERTOMYWARDROBEBYNATAL
ďalšia blondínka,ehm, (odoberám aj iné?haha) 
Je veľmi zlatá,veselá,usmievavá, má pekné videá,moc,moc sa mi páči
jej tvorba:)




NOTSOFUNNYANY
Toto je môj nový miláčik ♥
Odoberám ju krátko,ale jej videá som pozerala sto krát, úplne som sa
do jej videí zamilovala
Je tak šialená ,zábavná a tak krásne líči :3
Určite jeden veľký TOP toto dievča :)


Našli ste tu aj vy nejakú svoju obľúbenú youtuberku? :)
Budem rada ak mi dole napíšete vaše obľúbené youtuberky:)
Majte sa krásne ♥

10 komentářů:

  1. Ani jednu neznám, ale až budu mít chvilku určitě na ně mrknu. Teď aktuálně nestíhám sledovat ani ty své oblíbené :(.

    LenaČerge

    OdpovědětVymazat
  2. To musíš,stoja za to:) Snáď budeš mať chvíľku pokoja a budeš mať čas sledovať nejaké videá ♥

    OdpovědětVymazat
  3. NotSoFunnyAny vyzerá zaujímavo:)

    OdpovědětVymazat
  4. Znám pouze NotSoFunnyAny a tu mám teda vážně moc ráda! Pokaždý mi její video dokáže zlepšit náladu. :) A na ostatní se mrknu. :)
    Diary of a Girly Things

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sme na tom podobne, Any je top. Budem rada ♥

      Vymazat

Štítky