úterý 29. března 2016

Spring honey,spring


Jar je  tu,aj vy sa tak tešíte? Konečne odhodíme hrubé kabáty,čižmy a dáme si len koženku a nejaké basic tričko k tomu džiny a tenisky a môžeme ísť. Paráda ,no nie? Ja Vám dnes ukážem môj wishlist pre jar 2016 . Poďme na to.

  


 1.Biele tričko
Obľúbila som si jednoduché outfity a zamilovala som sa do jednoduchých kúskov.
Biele tričká /svetre sa stali mojou závislosťou , kombinujem ich takmer so všetkým
v rôznych strihoch,preto si určite túto jar zakúpim niekoľko kúskov. 

2.Koženka
Myslím že žijem v dobe kamennej, ale úprimne doteraz som si vedela svoj život
bez tejto kočky predstaviť. Posledných pár dní stále skúšam outfit s novým svetríkom ktorý som si zakúpila a zistila som že môj outfit nikdy nebude tak super ako chcem,ak si nekúpim nejakú peknú,čiernu koženku. 

3.Biele tenisky
Tie ktoré ma odoberáte či moje články čítate dlhšie viete,že preferujem elegantný štýl, že väčšinu času (Takých 95% času) má stretnete len vo vysokých topánkach. Ale potom čo som začala chodiť s mojou partiou po baroch každý víkend som pochopila že nie vždy je cesta vo vysokých topánkach s opitou kamarátkou v naručí ideálna. :D
4.Midi sukňa
O pár týždňov ma čakajú krstiny, ako hrdá krstná mama (:D) si svoj outfit predstavujem v nejakej krásnej midi sukni (niečo ako na obrázku) s bielou blúzkou a vysokých topánkach, držte palce lásky nech nájdem nejakú krásnu sukienku v obchode ♥

5.Boyfriend džínsy 
Stále aj po nekonečnom pátraní som nenašla tie ideálne, takže tak ako minulý rok sa táto položka z môjho wishlistu nestratila. 

6.Pastelová kabelka
Obrovská,pastelová ,krásna kabelka , takú si hneď predstavím pod pojmom jar. Ako študentka nosím so sebou veľkú kopu vecí, preto ju potrebujem v mega veľkej verzií , jednu už vyhliadnutú mám, no uvidíme či neskončím pri inej. 
7.Khaki bombera
Nebudeme sa tváriť že to tak nieje, je to ošiaľ, väčšina dievčat túto bundu má, ale ako sa jej dá povedať nie?:3 

5 komentářů:

  1. Pekný wishlist, sukňu a kabelku by som si aj ja priala :D

    World STYLE and ME

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ďakujem,som rada že sa ti páči, no vidíš sme na tom podobne heheh :):D

      Vymazat
  2. Pěkný wishlist, líbí se mi sukně, ty přes léto používám nejčastěji.. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ja mám radšej na leto šaty :) cítim sa v tom pohodlnejšie, vďaka za milý komentár :-*

      Vymazat
  3. Biele tricko je urcite univerzalne. Kabelka je tiez pekna, len ju bude treba casto cistit.
    |Kaviareň u mačky|

    OdpovědětVymazat

Štítky