středa 3. srpna 2016

18 vecí,ktoré som sa naučila za 18 rokov

Ahojte!!!! Konečne som späť, po veľmi dlhej dobe. Strašne mi písanie a blog chýbal.Žiaľbohu k písaniu som sa nemala ako dostať pretože môj notebook bol dlhodobo v oprave . Plánujem správiť menší random vecí ktoré sú u mňa nové.Dnes prichádzam s príspevkom na ktorý som sa tešila od minuloročných narodenín.Síce som narodeniny mala presne pred mesiacom (3.7.) ale keďže notebook som dostala až teraz rozhodla som sa že ho pre Vás napíšem aj tak! :) 
  



1.
Hoci to moc bolí, ale ľudí ktorí ťa nerobia šťastnou,odstráň zo svojho života,aj keď 
ich tam chceš.

2.
Každý koncert tvojej obľúbenej kapely stojí za to a nezáleží na tom či cestuješ naň 3 hodiny a zvyšok noci tráviš na autobusovej stanici! :D

3.
Vždy buďte sami sebou a bojujte za vaše sny,negatívne komentáre okolia
sú aj tak len nepodstatnou súčasťou života.

4.
Každý večer trávený doma s kamarátkou by mal byť s pohárom dobrého vína! :D

5.
Čítanie kníh je tým najlepším spôsobom ako aspoň na chvíľu uniknúť pred realitou

6.
Ak niekoho skutočne milujete,pripomínajte mu to dennodenne,hoci len malými gestami,otázkami,čím len obyčajným "dávaj na seba pozor,som tu vždy pre teba,budem na teba myslieť,,pod."

7.
Nehanbíte sa povedať hoci cudzej osobe na ulici že sa Vám páčia jej vlasy,kabát,topánky,čokoľvek.Buďte na ľudí milí,rozdávajte radosť a buďte vďační

8.
Nikdy sa nevnucujte niekomu kto za to nestojí. 

9.
Správajte sa ako dámy,buďte pyšné na to kým ste,buďte pre ľudí inšpiráciou. Negativných a nevychovaných osôb okolo vás je viac ako dosť.Nekráčajte s davom

10.
Nechodievajte na párty či diskotéky ako prvá! :D

11.
Nesúďte ľudí na základe toho čo Vám o nich povedali

12.
Ak máte super náladu a chcete sa baviť,kričať,skákať kľudne to robte!A nevšímajte si tých ľudí na okolo,oni predsa vás život nežijú.

13.
Nepi 4 rôzne vodky naraz,ráno ti bude veľmi ,veľmi zle :D

14.
Nesťažuj si na veci ktoré ťa trápia,proste ich zmeň. 

15.
Mama je pre teba tou najlepšou osobou na svete,ona ťa nikdy neopustí ♥

16.
Adoptuj si zvieratko a postaraj sa o to aby mal krásny život po tvojom boku.

17.
Užívaj si,zabávaj sa,tancuj,proste ži.Hocikedy chceš,nie len v piatok v bare.
Žiješ len raz ,tak nech ti ten život stojí za to :)

18.
Miluj svoju rodinu a kamarátov ,sú tým najcennejším čo máš ♥








2 komentáře:

  1. Moc pěkný článek :) a ty fotky jsou fakt super ♥ taky píši blog, tak pokud se chceš mrknout případně taky dát odběr, budu moc ráda :) www.fitfoohealthy.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. ďakujem krásne ♥♥ Veľmi potešilo ,blog pozriem určite <3

    OdpovědětVymazat

Štítky