čtvrtek 22. září 2016

AUTUMN fashion INSPIRATION

Jeseň je tu - tak som si pre vás pripravila zopár jesenných outfitov z ktorých si môžete vziať inšpiráciu. Ja mám radšej na jeseň zemité farby (nude) preto outfity ktoré som vytvorila sú väčšinou v týchto farbách,ale nebránim sa aj nejakému farebnému akcentu. Zbožňujem krémové,hnedé,čierne,šedé,khaki a burgundy farby pre toto ročné obdobie, vyvolávajú vo mne pokoj a teplo ktoré k jeseni určite patrí


Outfit číslo 1 

Outfit číslo 2 

Outfit číslo 3

Outfit číslo 4



Outfit číslo 5


 Outfit číslo 6

Ktorý outfit sa vám páči najviac? A tešíte sa na to že je jeseň? :) Budem rada ak mi napíšete dole do komentárov,prajem krásny zvyšok dňa ♥

8 komentářů:

  1. Za mě top outfit 2 a 4 :) Pěkně jsi to zkombinovala. Taky miluju na podzim krémové, hnědé, burgundy,... barvy, :)

    OdpovědětVymazat
  2. To som rada že sa ti páčia ♥

    OdpovědětVymazat
  3. Všetky outfity sa mi páčia až na to, že ja by som ku každému zvolila obuv na nízkom opätku keďže vysoké veľmi nemusím. :)

    https://thefashiontwiins.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  4. Ja mám vysoké topánky veľmi rada,v tomto roku som sa na nich naučila perfektne chodiť a stali sa mojou (Takmer)každodennou súčasťou, úprimne musím povedať že už sa v nich cítim lepšie ako v nízkych pretože ma začala v nízkych topánkach bolieť noha (žeby zvyk na opätok? :D :) možno ) ale ďakujem za milý komentár ♥♥♥

    OdpovědětVymazat

Štítky