sobota 3. září 2016

Nákup z PinkPanda ♥ + Recenzia

Ahojte kočky 
Minulý týždeň som robila maličký nákup kozmetiky cez internet, predtým som nikdy kozmetiku nenakupovala cez internet takže som bola zvedavá na to v akom stave kozmetika príde a podobne. Preto som aj zvolila značku či produkty ktoré sú u nás neni k dispozicií ,túto kozmetiku som stihla aj otestovať ,takže vám aj napíšem menšiu recenziu z môjho prvého dojmu. Ak by ste si želali aj makeup tutorial určite niečo pre vás rada zhotovím , budem rada ak mi to napíšte dole do komentárov. 

Objednávka : Začnem tým že dodanie bolo v celku rýchle , balíček som dostala za 2-3 dní,tak bolo aj písané v emaily od stránky . Veľmi sa mi páčilo že majú široký sortiment na stránke (určite si budete mať z čoho vybrať) ,ktorú majú aj krásne spracovanú . Slečna alebo pani Janka ktorá tam pracuje, Vám rada pomôže a poradí, čo na mňa spravilo skvelý dojem. Balíček prišiel krásne zabalený,v nádhernom baliacom papieri s potlačou kozmetiky a podobne za mňa palec hore. Jednotlivé produkty boli tiež zabalené v bublinkovej fólií čo ich chránilo pred poškodeným.Ďalšie plus je to že k objednávke som obdržala darček čo ma veľmi potešilo :)) koho by aj nie že? Žiadny z produktov nebol poškodený ani zničený. 
Preto by som to zhrnula tak že môj prvý internetový kozmetický nákup bol vydarený, ja som nadšená a zo stránky PINK PANDA budem určite nakupovať znova! :) za mňa majú 10b z 10.




...
..
.


I ♥ Make upI ♥ Obsession Palette WEST END GIRLS


Na túto paletku očných tieňov som sa veľmi tešila. Je to moja prvá paletka od tejto značky a dávala som jej celkom veľké nádeje.Ako už všetci viete ja jeseň milujem, milujem jej farby,jej rôznorodosť a táto paletka sa mi na jeseň zdá ideálnou voľbou. Krásne farby v tmavších odtieňoch mi pripomínajú toto ročné obdobie v plnej kráse. Čo sa týka balenia je podľa mňa jednoduché no roztomilé ,ružový nadpis tomu pridáva šmrnc. Pigmentácia je silná a tiene stredne prášia pri naberaný štetcom, no nieje to nič hrozné. Vydržia pomerne dlho aj cez to že nepoužívam bázu pod očné tiene. Paletka je obohatená štyrmi tieňmi ktoré som využila ako rozjasňovač . Táto paletka splnila všetko čo som od nej očakávala a určite popremýšľam nad zakúpením aj inej varianty z tejto kolekcie .




Golden Rose SILKY TOUCH pearl eyeshadow 116


Veľmi dlho som hľadala jednej odtieň očného tieňu, mix staroružovej s červenou , no nikde som ho nevedela nájsť, pravdepodobne mi zaprialo šťastie lebo tu som ho objavila ako mono tieň. Okamžite som ho musela mať. Prišiel zabalený v čiernej krabičke čo u mňa vzbudilo dojem elegancie a luxusu ,mám veľmi rada ak sú produkty zabalené v rôznych krabičkách a podobne :D 
Tieň má jednoduchý obal cez ktorý pekne vidieť o ktorý tieň ide.Musím povedať že sa veľmi pekné rozmazáva, vytvára pekné prechody aj nie pri príliš dlhom či silnom tieňovaní, má celkom dobrú pigmentáciu,pri zvrstvení až silnú. Nerozmazáva sa a nepráši, ja som sa do neho veľmi zamilovala .



W7NAUGHTY lipstick  

Dlho som pozerala na matné rúže od značky w7 .Ja milujem rúže ,mám ich celkom dosť, no preferujem skôr nude farby pretože nosím výraznejšie očí. Preto som sa aj rozhodla že si vyberiem nejaký jemne naružovkastý odtieň. Ibaže potom som objavila jednu krásnu výraznú ružovú a nedokázala som povedať nie. Rúž je naozaj matný, nerozmazáva sa a je na perách jemný môžem kľudne povedať že pery zanecháva hydratované, je veľmi pigmentovaný a práca s ním je jednoduchá .Stál sa mojím obrovským favoritom navyše krásne vonia. Balenie je jednoduché čierne ,čiže taká klasika.. Z týchto rúžov si zakúpim aj niekoľko ďalších odtieňov pretože nie sú drahé a majú veľmi dobrú kvalitu za mňa prst hore 




Ako darčeky som dostala masku na tvár a mono tieň značky Makeup Revolution 
ktorý má strednú pigmentáciu ,je neprášivý a vo veľmi peknej výraznej farbe.Určite ho nejako využijem






6 komentářů:

Štítky