sobota 10. září 2016

♥ A U T U M N ♥

Prichádza jeseň! A ja sa tak neskutočne teším . .Tá vôňa ktorá bude vo vzduchu ,to rôznofarebné lístie, tie horúce čaje a chutné kávy,tie úžasné knihy a huňaté deky ..neznie to božský? ♥ Samozrejme že sa teším aj na vrstvenie oblečenia,teplé svetríky,zbieranie gaštanov ,vyrezávanie tekvíc ,pozeranie strašidelných filmov ,voňavé sviečky , roztomilé froté ponožky,či prechádzky v prírode kde je kopa opadaného lístia ..
In My Own Style - DIY Home Decor, Interior Decorating, Affordable Decorating Tips and Tricks:



Neviem sa dočkať jesenných jarmokov,kde sa budeme s kamarátmi zdržiavať najmä pri stánku so sladkou vatou či burčiakom :D Alebo večerov keď budem sedieť v posteli zakrytá v  teplej deke v rukách misu plnú popcornu a pozerať nejaké tie "strašidelné" halloweenské filmy,alebo nejaké romantické filmy ktoré sú pre mňa k jesení neodmysliteľnou súčasťou .. 


Úprimne vám poviem (napíšem :D ) ja nenávidím dážď ,búrky milujem ,ale nemám rada keď prší a mne vlasy padnú behom pol minúty len po ceste na zástavku bez ohľadu na to,že ráno som si dala dvojhodinovú prácu s tými nepoddajnými kučerami . No tie upršané rána sú pre mňa na jeseň niečim čarovným, neviem čím to je, ale neprekáža mi to zrazu,celé to pochmúrne počasie vo mne vyvoláva nejaký pocit pokoja a kľudu. 
FRENCH COUNTRY COTTAGE: An autumn evening in the orchardPique-nique parfait dans les bois : pull doudou, thé, Harry Potter, douceurs, joli panier, grande couverture douce, des arbres
pinterest: bellaxlovee ✧☾:
C'est une belle petite rue sous un "ciel" orange de feuilles automnales. J'adore cette photo, car ça me rend calme et contente.   : )
This photo makes me warm inside. I love the colors and the feeling of being inside and having nothing to do.: autumn, blanket, and fall imagecity, fall, and inspiration imageautumn, fall, and fire imageautumn, cone, and inspiration imageautumn, fall, and inspiration imageaesthetic, hair, and make up imageamazing, autumn, and chocolate image
 A čo vy? Tešíte sa na jeseň? Na čo najviac? :) 

10 komentářů:

  1. Hned se na podzim těším zas o něco víc! :) Skvělý článek :)

    AXE Giveaway | Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  2. Na podzim se těším, všechny ty věci okolo něj jsou strašně super ♥ ale bohužel, ne vždy jsou takové, jak zní..
    Pěkný článek :)

    http://dencaurbankova.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To máš pravdu, ale buďme pozitívni a verme že všetko vyjde tak ako chceme :)

      Vymazat
  3. Ani nehovor! Neskutočne sa teším na jeseň! Dúfam, že bude krásna :33
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  4. Aj ja sa neskutočne teším na jeseň, je to moje najmilovanejšie obdobie! ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nápodobne ! :) ♥ jeseň je kúzelná

      Vymazat
  5. Krásný článek, hned si jdu uvařit čajík, zachumlat se do deky a pustit si film :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ďakujem♥ja som na tom podobne momentálne len pozerám seriál <3

      Vymazat

Štítky