neděle 16. října 2016

5 FAVORITE : Top 5 produktov z drogérie

Ahojte, máte sa dobre? Dúfam že áno :) Ja som si tento víkend na plno užila snáď aj vy. Pripravila som si pre vás nový príspevok ktorý je zameraný na kozmetické produkty! Tak poďme na to! :) 





Balea melónový telový sprej 

Milujem ovocné vône najmä v lete.Vôňa melónu je pre mňa jednou z najtypickejších pre leto a preto som v drogérií siahla práve po tomto produkte.Ďalšiu výhodu ktorú tento produkt má, je to že vás naozaj osvieži - čo využijeme najmä v lete.Prijateľná cena a pekný obal boli len veľkým plus.




Dermacol makeup cover

Trpím akné čo mi na sebavedomý moc nepridáva, preto som vždy veľmi vďačná značkám ktoré do svojho sortimentu zaradia nejaké korektory alebo makeupy ktoré majú vysoké krytie. DMC je jednou zo stálic, ktoré si vždy doplním ak vidím že už sa blížim ku dnu produktu. Síce je tento makeup veľmi tuhý, hustý a zaťažujúci ja osobne tento fakt nejako neriešim, ide mi  skôr o zakrytie nedokonalosti najmä pri väčších akciách.





Rimmel London Stay matte makeup 

Ak sa ma opýtate na najväčšieho miláčika z drogérie,stopercentne vám ukážem tento makeup. Je jedným slovom ÚŽASNÝ, má dobre krytie, super cenu, sympatický obal, skvelé sa rozotiera, zmatňuje a čo viac? stačí vám naozaj málo a dokáže spraviť na pleti hotové zázraky :) 





Maybelline color drama - lip pencils 

Ak hľadáte produkt na pery ktorý hydratuje, je vysoko pigmentovaný, má príjemnú vôňu a veľa odtieňov určite pozrite na tieto tužky. Čo sa týka pier, stali sa pre mňa jasnými favoritmi sú naozaj veľmi, veľmi super! Nedám na ne dopustiť 




Rúže od Essence

Značka Essence je cenovo dostupná takmer každému preto nemožno od nej očakávať vysokú kvalitu ale pokiaľ ide o produkty na nechty,pery a obočie tak musím povedať že to jednoducho vedia.Rúže od tejto značky sa stáli obľúbencom veľkej skupiny žien, majú na výber veľkú škálu odtieňov či už v klasickej alebo matnej verzií, majú veľmi jednoduché no pekné obaly, sú proste klasika ktorú vlastní snáď každá dievčina :) 





9 komentářů:

  1. Ten melounový sprej vypadá dobře :-) Balea má vše super...
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Súhlasím! Balea je pre mňa úžasná značka, jej telové produkty sú pre mňa najlepšími,vždy ma prekvapí ich veľká škála a rôzne príjemné vône :)

      Vymazat
  2. Rtěnky a tužky na rty jsou super, také je mám moc ráda. A stay matt jsem dříve bojovala, ale s houbičkou je jeho nanášení hračka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. aj mne sa osvedčilo že nanášanie húbkou je najlepšie,štetcom vytvára tento makeup taký,neprirodzený finish, zato húbka je na tento makeup jak stvorená :)

      Vymazat
  3. Jeden rúž od Essence mám aj ja doma a je celkom fajn, na tú cenu myslím že super. :)
    Na mojom blogu prebieha giveaway, budem rada ak sa zapojíš. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Určite áno :) pokiaľ nepotrebuješ rúže od mac-u a podobne vystačia ti aj od Essence :)

    OdpovědětVymazat
  5. Rtěnky od Essence jsou super, a Balea má skoro nejlepší vůně na světě :3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. áno, balea vie s tým vždy očariť :)

      Vymazat
  6. Na dermakolí makeup se chystám už nějakou dobu a ikdyž jsem ho osobně ještě nezkoušela, nemůžu se zbavit pocitu že bude bezva :)

    MagicBeautyLife

    OdpovědětVymazat

Štítky