středa 5. října 2016

FALL WISHLIST

Zrejme aj tí ktorí môj blog nečítajú pravidelne vedia po posledných dvoch príspevkoch že jeseň je moje najobľúbenejšie ročné obdobie, samozrejme v oboch som vyzdvihla jeseň do výšin :D Tak ani tentoraz sa nevzdám tohoto báječného obdobia a ukážem vám svoj wishlist. Ak sa mám priznať dnes ráno ma počasie dosť zaskočilo, takmer som zamrzla, čaká nás naozaj dosť chladná jeseň , nehovoriac o tom aká bude zima ak je ešte len začiatok jesene a už sú tak nízke teploty :)







1.Biela blúzka
Toto je kúsok ktorý je proste must-have,ktorý proste v šatníku musíte mať! A ja mám blúzky veľmi rada preto som vlastníkom hneď niekoľkých kúskov ,len škoda,že stále mi je málo,heh.. .:D

2.Šál s károvanou potlačou 
Myslím si,že toto je už tak otrepaná vec ktorá sa tu nosí cez jeseň (aj zimu) že ju vlastní už takmer každý,no mne to neprekáža pretože ja som do toho vzoru zamilovaná a šálov sa cez jeseň nevzdám ani za nič .

3.Pončo
Minulý rok som si kúpila dva rôzne pončá a odvtedy som ich vernou fanúšičkou. Sú úžasné,ľahko kombinovateľné a dosť zahrejú. Ja ich milujem a určite si zaobstarám ešte minimálne jedno :) 

4.Bralet
 No ehm, je to skôr taký letný kúsok,ale tak prečo nie,že ? mne sa to veľmi páči práve vo vínovej farbe v kombinácií čierneho štrikovaného svetra ♥ túto predstavu mám jasne v hlave a nevzdám sa jej pokiaľ nebudú tie (dva) kúsky v mojej skrini 

5.Cardigan 
Tento cardigan (sveter) je presne to čo hľadám,farba,dĺžka,strih všetko top 
Ja si na takýchto kúskoch cez jeseň dosť idem preto si ich zaobstarávam hneď niekoľko 

6.Zlaté náušničky
 Ja si moc na bižutériu nepotrpím,ale v momente ako sa dostaví jeseň som úplný maniak na všetko čo je zlaté,haha. Najmä výrazne prstene či nenápadné náušničky ,presne tak ako na obrázku ,

7.Bombera 
Povieme si to úprimne aj toto je presne ten kúsok ktorý vlastní takmer každé dievča,lenže ja týmto budičkám proste nedokážem povedať nie. O to horšie je že sa neviem rozhodnúť medzi klasikou - zelenou, ružovou, bordovou,zlatou a čiernou . ..Ach jaj .. :D 

8.Zlaté hodinky 
Tento kúsok sa tu opakuje asi už niekoľký krát ,objavil sa v mnohých,mnohých wishlistoch  a prečo? Pretože som doteraz nebola schopná si konečne nejaké zaobstarať!! -_- :D 

9.Výrazné náušnice
Tento kúsok si želám práve preto že sa nehodlám ani cez chladnejšie obdobie opustiť nejaké tie diskotéky, síce moje outfity už nebudú asi tak nápadité a kreatívne ako v lete,ale práve takéto vecičky mi pomôžu ten outfit "vyzdvihnúť" 

10.Topánky
 K tomu asi netreba ani čo hovoriť, moja úchylka, nové topánky v každom období .. . Proste taká klasika, čím mám viac topánok,som spokojnejšia :D 

11.Choker
Nemyslím si že by som úplne prepadla tomuto trendu ,ale pravdu povediac,kúpila som si jednu úžasnú ,krásnu košeľu ktorá nebude nikdy vyzerať tak super ak nebude doplnená práve o tento kúsok :D

12.Lodičky
Áno viem, je chladno,sychravo, ale ja lodičky milujem a nosím ich obuté takmer denne, nehodlám sa ich vzdať, či nahradiť za nízke opätky,haha. Vínové lodičky sú presne tým cieľom čo sa topánok týka ktoré si predstavujem na jeseň k čiernym riflom a blúzke s koženkou ♥

6 komentářů:

  1. Po Bomberu koukám taky , už delší dobu :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
  2. bombery sú strašne krásne ♥

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné barvičky tam máš. Bomberku bych si přála také, jen mě deptá, že je všude a tak její koupi pořád oddaluji.. A dávám odběr, kdyby tě i můj blog zaujal, budu ráda, když mě budeš sledovat také :)

    BLOND SITE

    OdpovědětVymazat
  4. Ďakujem krásne <3 s tým úplne súhlasím , o chvíľu už budem pozerať po kabátoch (ok,už sa stalo :D ) a bomberu stále nemám :(

    OdpovědětVymazat
  5. Já bych si moc chtěla koupit pončo, jen mi přijde, že mi žádné nesluší :D.
    Beauty by K. - na mém FB najdeš soutěž :)

    OdpovědětVymazat
  6. pončo je veľmi super kúsok:) No tak držím palce aby si našla také čo ti bude vyhovovať a bude sa ti páčiť ♥

    OdpovědětVymazat

Štítky