čtvrtek 3. listopadu 2016

Random ○ Goodbye O C T O B E R ○

To vážne je už November? Wau, stále sa mi tomu nechce veriť. Zdá sa mi to, akoby ešte včera bol September a ja som nastupovala do školy a teraz mi dochádza, že o mesiac a dačo sú tu VIANOCE. Úprimne povedané, ja sa teším. Milujem vianočnú atmosféru, pre mňa sú to dni pokoja & lásky, neviem sa dočkať vianočných prázdnin a toho večného ničnerobenia. 




Krpci moji najzlatší ♥
Alexik & Matúško



Interbeauty bola veľká pecka :)
Myslím si že budúci rok rozpredám celý svoj majetok aby som si mohla nakúpiť všetko čo som chcela :D :D


Prax naša milovaná :D 


Jeseň , jeseň ♥


Viete si predstaviť jeseň bez horúcej kávy/ čaju a dobrej knihy? Ja teda nie



Tieto večery sa stáli závislosťou, upps 


Ten pocit keď sa tešíte dva mesiace na halloweenskú párty, máte masku, ste pripravený fakt na čokoľvek a pár hodín predtým sa prebudíte tu, strávite tu pár dní a ticho závidíte všetkým ktorí mali to šťastie zúčastniť tej párty, no čo už, aj to sa deje.. Hlavne že som už ako tak ok .. :)





Milión dôvodov prečo milovať jeseň ♥♥

.....
Malý tip na záver pre všetkých milovníkov cestovín a milovníkov omáčok vyskúšajte túto mega dobrotku z Tesca ♥ Mňami

Žádné komentáře:

Okomentovat

Štítky